Általános Szerződési Feltételek

A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – a Schanna Design Stúdió Betéti Társaság – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a www.sannaeskuvoimeghivo.hu honlapon keresztül történő internetes vásárlására vonatkozó szolgáltatások – a továbbiakban: „Vásárlás” – igénybevételének feltételeit szabályozza.

A www.sannaeskuvoimeghivo.hu oldal böngészésével és termékeink megvásárlásával Ön kijelenti, hogy elolvasta, és elfogadta a jelen szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

A honlap használatához szükséges azon tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A Szolgáltatás nyújtója:
Név: Schanna Design Stúdió Betéti Társaság
Székhely: 8142 Úrhida, Szüret u 1/b
Cégjegyzékszám:  07-06-016095
Statisztikai számjel: 25825264-1812-117-07
Adószám: 28825264-2-07
Email cím: sanna@sannaeskuvoimeghivo.hu
Telefonszám: +36 20 283 4951

1. A Szolgáltatás leírása

A Szolgáltató a www.sannaeskuvoimeghivo.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) keresztül nyújtott szolgáltatásával az esküvői meghívókhoz, dekorációkhoz kapcsolódó cikkeket közöl, valamint termékeket árusít a weboldal felhasználóinak (a továbbiakban: „Felhasználó”).

A weboldal célja, hogy a Felhasználók megismerjék a legújabb esküvői divatirányzatokat és termékek rendelésével emeljék esküvőjük színvonalát.

Az oldal böngészésével és termékeink megvásárlásával Ön kijelenti, hogy elolvasta, és elfogadta a jelen szerződési feltételeket.

2. Termékek, szolgáltatások

A www.sannaeskuvoimeghivo.hu oldalon esküvői meghívókat, esküvői meghívó kiegészítőket, esküvői asztali kiegészítőket, vendégajándékokat, vendégkönyveket és egyéb esküvővel kapcsolatos termékeket kínálunk. A termékek a Felhasználó személyére szabottan, az ő igényei szerint készülnek el egyedi gyártásban.

A termékeket széles választékban készítjük. Lehetőség van a kínálatból választani, a kínálatban található elemeket kombinálni, de van mód egyedi igény elkészítésére is. A tervek elkészítése díjmentes amennyiben a termék a Szolgáltatónál kerül megrendelésre.

A vásárolható termékeket fotókon mutatjuk be a Felhasználóknak. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy monitoron vagy telefonon látható színek kissé eltérhetnek a nyomtatott verziótól, ezért az elkészített termék színének a Felhasználó szubjektív elvárásaitól való különbözősége miatt reklamációt nem fogadunk el.
Ha személyes találkozó nem megoldható, abban az esetben lehetősége van a Felhasználónak ingyenes mintapéldány megrendelésére.

Az általunk készített meghívó személyre is szabhatóak. Betűtípus, betűszín, szalagméret, szalagszín, papírszín, szövegelrendezés módosítható az esetek többségében. Változtatási igényét megrendeléskor jelezze. A módosítás díjtalanul elvégezhető. A megtervezett termékről a Felhasználó grafikai látványtervet kap.

3. A vásárlás menete

Az oldalon történő vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.

Regisztráció esetén azonban a Felhasználó élni tud az áruház nyújtotta kényelmi eszközökkel. Az általa kiválasztott termékek kedvencként elmenthetők. Regisztráció esetén a Felhasználó jogosult igénybe venni az éppen zajló regisztrált Felhasználóknak járó kedvezményeket, ajánlatokat.
Regisztráció esetén a megadott e-mail címre elküldjük a belépéshez szükséges jelszót. A folyamat során a Felhasználónak a nevén, az e-mail címén kívül más adatot nem kell megadnia.

A Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni a sanna@sanneskuvoimeghivo.hu e-mail címre küldött üzenettel. Ezt követően a Szolgáltató gondoskodik a regisztráció törléséről, a Felhasználó adatai eltávolításra kerülnek a rendszerből. A törlés nem érinti a leadott rendelésekhez kapcsolódó adatokat és dokumentumokat. Nem eredményezi ezen adatok törlését. Az adatok törlése után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó a felelős. Ha a Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a Szolgáltató oldalán élő jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát. Ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy az adattal bármilyen módon visszaélt, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
A Felhasználó vállalja, hogy a megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.1. A termék kiválasztása

A termék kiválasztása a „Kosárba” gomb megnyomásával történik. A felső menüsorban lévő Kosár ikonra kattintva a „Kosár megtekintése”gombra kattintva megtalálja a kosárba helyezett termékeket. Itt tudja beállítani a kívánt mennyiségeket is. Ha módosítani kíván a terméken azt „A rendelés tartalma” résznél jelezheti. Rendelés leadása után két munkanapon belül a megadott elérhetőségeken felvesszük Önnel a kapcsolatot és részletesen megbeszéljük a rendelés adatait.
Vásárlás folytatásával lehetősége van további termékeket is a Kosárba helyeznie. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „Kosár” mezőben ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát, árát. Ilyenkor még az X jellel törölheti a kosárba helyezett terméket.

3.2. A rendelés elküldése

A Felhasználó megrendelését az online formanyomtatvány elküldésével adhatja le. A Felhasználó a megrendelni kívánt a termék nevére kattintva is tájékozódhat a termékről.
Ha a Felhasználó megfelelőnek tartja a Kosárba elhelyezett termékek mennyiségét, árát és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a “Tovább” gombra.
A Felhasználó a további oldalak adatainak (A rendelés tartalma, Személyes adatok, Szállítási, Fizetési módok) kitöltésével adhatja le rendelését.

Fontos, hogy a Felhasználó az adatlap kitöltésekor ügyeljen, hogy pontos adatokat adjon meg. Ugyanis ezen adatok alapján kerül visszaigazolásra, szállításra, illetve számlázásra a termék. Tévesen megadott adatokért az Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

3.3. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása két munkanapon belül megtörténik. Megrendeléséről automatikus visszaigazolást kap e-mailben, mely minden fontos információt tartalmaz a rendeléssel kapcsolatban. Amennyiben két munkanapon belül nem kapja meg ezt az e-mailt, úgy keressen fel minket a következő címen: sanna@sannaeskuvoimeghivo.hu.

A visszaigazolásban megtalálható lesz majd a számla sorszáma, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés során.

3.4. Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és a 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a Szolgáltató webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés egy automatikus üzenet, mely nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek!
A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha a Szolgáltató nem veszi fel vele a kapcsolatot és nem igazolja vissza megrendelését egy második e-mail üzenetben 3 munkanapon belül.

4. Meghívók és egyéb termékek szövege

Az esküvői meghívóknál és egyéb esküvői kellékeknél a termékre kerülő szöveget minden esetben a Felhasználó adja át. A Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy a Felhasználó a rendelt termékeket (grafikai terv által) leellenőrizze. A Felhasználó köteles írásban jóváhagyni a kinyomtatandó szövegeket. A termék jóváhagyása után a Felhasználó által jóváhagyott szövegben előforduló hibáért (helyesírási hiba, elírás, téves időpont, túl kicsi betű, stb.) a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

5. Árak

Áraink bruttó árak, forintban értendőek és az ÁFÁ-t tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költségét. Ez a költség vásárlási folyamat során a választott szállítás függvényében a megrendelés véglegesítése előtt adódik hozzá a végösszeghez. A szállítási költségekről a „Szállítási tudnivalók” oldalon tájékozódhatnak.

Külföldi rendelés esetén – amennyiben Ön rendelkezik érvényes céges EU adószámmal – lehetőség van ÁFA mentes számla kiállítására. A felhasználó országának hatályos ÁFA szabályok betartása a megrendelő feladata.

Ha a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ez esetben a webáruház nem köteles a hibás áron szállítani. Ilyen rendkívüli esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően megerősítheti a megrendelést, illetve lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

6. Fizetési feltételek

A Felhasználó eldöntheti, hogy a teljes vételár megfizeti és él az aktuális kedvezménnyel vagy előleget fizet.
A megrendelés akkortól él, amikor beérkezik a Szolgáltató számlájára a megrendelés összege. Ha 8 munkanapon belül nem érkezik meg az utalás, akkor a megrendelés automatikusan törlődik.

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, banki befizetésre és bankkártyás fizetésre.
A végösszeget az alábbi számlaszámra kell küldeni:
Számlatulajdonos neve: Schanna Design Stúdió Bt
Számlaszám: OTP Bank 11736006-21406023
Közlemény: a számla sorszám és a megrendelő neve.

Bankkártyával a Barion által biztosított biztonságos fizetési felületen keresztül lehetséges a fizetés, kizárólag a megrendelés leadása után.

7. Szállítási feltételek

Az ország egész területére vállalunk kiszállítást. Az elérhető szállítás módjairól és azok költségéről a „Szállítási tudnivalók” oldalunkon tájékozódhat. A választott szállítási díjat a számlázásnál automatikusan a rendelt áruk végösszegéhez számoljuk. 30000 forint feletti rendelés esetén a belföldi szállítás ingyenes. (Törékeny termék rendelése esetén ez a kedvezmény nem vehető igénybe.)
Amennyiben a Felhasználó nem veszi át a csomagot és az másodszorra is feladásra kerül, a szállítási díj ismételten felszámításra kerül a melynek költsége a Felhasználót terheli. Ha a Felhasználó a csomagon sérülést tapasztal az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A termékek feladásáról e-mailben értesítjük a Felhasználót. A termékek személyesen is átvehetők amennyiben a kapcsolattartás során ebben állapodik meg a Felhasználó és a Szolgáltató. Ebben az esetben nincs szállítási költség.

A termékek átadása után bármilyen bekövetkezett sérülésért, utólagos hiányáért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.

A megrendelt termékek elkészülését a szövegek leadását, a grafikai tervek elfogadását és a készítési díj beérkezését követő 15 munkanapon belül tudjuk teljesíteni.
Ha bármely rajtunk kívül álló ok miatt a rendelést nem tudjuk 15 munkanapon belül teljesíteni, azért felelősséget nem tudunk vállalni.
Sürgősségi felár ellenében vállaljuk, hogy 5 munkanap alatt elkészítjük a rendelést. A sürgősségi felár 10%, de maximum 10 000 Ft. Az 5 nap a szövegek leadását, a grafikai tervek elfogadását és a pénz beérkezését követően indul.
Ha bármely rajtunk kívül álló ok miatt a rendelést nem tudjuk 5 munkanapon belül teljesíteni, azért felelősséget nem tudunk vállalni. Ebben az esetben a Sürgősségi felárat visszautaljuk a megrendelő részére.
A 15 és 5 napos határidő egyedi tervezésű termék esetén eltérhet.

8. Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától. Azonban a rendelet értelmében elállási szándék esetén a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a Felhasználónak a vételár összegét, amennyiben a megrendelt termékek egyedi rendelésre, személyre szabottan készültek. A törvény értelmében a Felhasználót nem illeti meg az elállási jog a kifejezetten a Felhasználó kérésére, az ő, egyedi kérésének megfelelően az ő utasítása alapján előállításra került termékek esetében.

10. Szavatosság, jótállási
10.1. Kellékszavatosság
Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

10.2. Termékszavatosság
A Szolgáltató vállalja, hogy a Fogyasztó által megrendelt termékeket megfelelő gondossággal és szakmai ismereteinek megfelelően készítette el. Szavatolja, hogy a termékek a Fogyasztó megrendelésének alapján készültek el.
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
Hibás terméknek minősül, ha a Szolgáltató nem a megrendelt termékeket szállította le vagy a leszállított termékeken nem a Fogyasztó által írásban jóváhagyott szövegek szerepelnek.
Felhívjuk a Felhasználó figyelmét, hogy a termékfotók minimális mértékben eltérhetnek a valóságostól.

10.3. Jótállás
A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet hatálya alá tartozna.

11. Szerzői jogok

A Szolgáltatót illeti meg a végleges nyomtatvány, digitális fájlok és egyedi megoldások szellemi tulajdonjoga is. A Szolgáltató tulajdonában marad az átadás után is és szerzői jogvédelem alatt állnak.

Amennyiben a Felhasználó saját anyag (rajz, fotó, kotta, stb.) felhasználását kéri, a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a megküldött adatok szerzői jogának kizárólagos tulajdonosa. Amennyiben a Felhasználó megszegi a szerzői jogok védelméről szóló kikötést, akkor minden következményét ő köteles viselni.

A Felhasználó az oldal látogatásával felhasználási, vagy egyéb szerzői vagyoni jogot nem szerez a Honlapon tartalmának részére vagy egészére.
A www.sannaeskuvoimeghivo.hu oldalon megtalálható valamennyi szöveg és a ©sannaeskuvoimeghivo.hu szöveggel ellátott fotó engedély nélküli felhasználása kötbér fizetését vonja maga után.
Ha a www.sannaeskuvoimeghivo.hu oldal tartalmát más honlapon, nyomtatott médiában az üzemeltető írásbeli engedélye nélkül észleljük, napi 50000 Ft + ÁFA, azaz napi ötvenezer forint + ÁFA összeget számlázunk ki a jogosulatlan felhasználónak kötbér címén. Jogtalan felhasználásnak minősül ha az engedély nélkül átvett szöveg az oldal tartalmának 30 százalékát meghaladja. A jogtalan felhasználás tiltása vonatkozik a honlapon található valamennyi ©sannaeskuvoimeghivo.hu szöveggel ellátott képre is. A kötbér összege ebben az esetben is napi 50000 Ft + ÁFA, azaz napi ötvenezer forint + ÁFA. A szöveg vagy fotó átvételével a Felhasználó kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást.

Engedélyhez kötött a honlap tartalmának adatbázisban történő tárolása, továbbadása, közreadása vagy letölthetővé tétele. A fentiek kizárólag a Szolgáltató írásbeli engedélyéhez kötöttek.
Tilos a Szolgáltató honlapjának adatbázisát módosítani, lemásolni, a meglévő adatokat, törölni vagy felülírni, illetve abban új adatokat elhelyezni.

12. Panaszkezelés
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató munkájával kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken szólalhat fel
Levelezési cím: 78142 Úrhida, Szüret u 1/b
Telefonszám: + 36 20 283 4951
E-mail: sanna@sannaeskuvoimeghivo.hu

A Szolgáltató mindent megtesz, hogy a Felhasználó panaszát orvosolja.

A szóbeli panaszt, amennyiben lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a panasz azonnali orvoslására nincs mód, a panaszból adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet és a panaszra tett válasszal együtt öt évig megőrzi, melynek egy-egy példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja. Ha ez nem lehetséges, akkor az írásbeli panaszokra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb módon közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak az érdemi válasszal egyidejűleg elküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Egyéb esetekben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályai szerint jár el.
A beérkező panaszokat azonosítóval látja el. A Szolgáltatónak a beérkezett panaszok megválaszolására 30 nap áll rendelkezésére.

Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor panaszával és észrevételével a következő szervekhez fordulhat:

Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete:
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.,

Fogyasztóként panasszal a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Az illetékes kormányhivatalok listája itt érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/  

13. Adatkezelési Tájékoztató

A megrendelés során megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére azokat nem adjuk át. Megrendelésével a Felhasználó hozzájárul, hogy az elkészült meghívókat és egyéb termékeket referenciaként felhasználjuk. Megrendelésével ezen Általános Szerződési Feltételeket a Felhasználó elfogadja és magára nézve azt kötelező érvényűnek tekinti. Ha bármilyen kérdése merül fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

14. Egyéb rendelkezések

A szerződéskötés nyelve magyar.
A szerződések írásban megkötött szerződésnek minősülnek.
A szerződések nem kerülnek egyedi módon iktatásra.

14.1 Kártérítési felelősség kizárása

A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

14.2. Tulajdonjoggal kapcsolatos rendelkezés

Az elkészített áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

14.3. A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltató adatai:

Farkasné Zerényi Ildikó EV
8000 Székesfehérvár Szörényi utca 85.
Közösségi adószám: HU 66687445
info@infotools.hu

14.4. Felelősség
A Honlapon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltató oldalairól más honlapokra mutató linkeket is tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Sem Szolgáltató, sem alkalmazottai, sem megbízottja nem vállal felelősséget azokért az esetleges veszteségekért, károkért, költségekért (beleértve, korlátozás nélkül, bármilyen elmaradt profitot, közvetett, járulékos vagy következményi veszteséget is), amelyek a Honlapra történő belépésből vagy annak használatából esetlegesen erednek. A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. E pont alól kivételt képeznek azon esetek melyek a vonatkozó jogszabályok szerint érvényesülnek.

Amennyiben a Felhasználó a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó tartózkodási helyének joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.

14.5. Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá.

Jelen Általános Szerződési Feltételek folyamatosan hozzáférhetőek és szabadon olvashatóak a www.sannaeskuvoimeghivo.hu/aszf weboldalon.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. február. 15.